Jag är ingen knullkompis längre..

Varning läsare: idag är jag på dåligt humör. Min knullkompis sa att vi inte kan knulla alls längre. Hon hade ingen förklaring till varför. Det värsta är att hon bor granne med mig. Jag kommer att träffa henne nästan varje dag. Fast det borde jag kanske tänkt på förut. Jag undrar om det är fel av mig att ta hem tjejer nu? Eller när det är okej att göra det. Man kan väl inte vara otrogen mot en sexkontakt, speciellt inte om man inte är det längre..

Det här var i alla fall konversationen mellan oss igår:

hon: du, den här knullkompis grejen, vi kanske borde lugna oss lite...
jag: ??
hon: ja men, du kan inte bara komma till mig när som, tänk så har jag en dejt där eller något, tänk så kan jag inte när du vill?
jag: Okej, jag ville bara vara spontan o överraska dig senast, men..
hon: mm, men det är nog ingen bra ide..
jag: okej men då kanske vi ska lägga av helt och hållet om du börjar hålla på så?
hon: vad menar du?
jag: men det är du som har problem med detta, det är bara du som klagat hittills.. vi kanske lägger av, för din skull?
hon: det är jag inte emot faktiskt..
jag: (går hem, sätter mig på mitt rum och tänker WTF????)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0