Man whore

Okej, jag tror att jag måste göra slut med min Thaitjej. Det funkar inte helt enkelt. Jag kan inte sluta tänka på min nu före detta knullkompis. Det här kanske är lite ovanligt för killar men jag kan inte vara ensam. Jag är fast i dejting livet och kan inte hitta min väg ut. Tjej efter tjej, vare sig hon är en sexkontakt som min så kallade "flickvän" jag åkte till Thailand med (vilket var galet) eller min granne/knullkompis eller andra tjejer jag går på en dejt eller två med... jag är aldrig ensam, jag kan inte vara ensam. Hade jag varit tjej så hade dem väl sagt att jag har daddy issues eller något sånt där Freudianskt? Men jag är kille, vad är det för fel på mig? Är jag bög? Nej, det har väl ingenting med saken att göra, jag älskar tjejer, bara tjejer, massvis med tjejer. Brudar brudar brudar! Det är allt mitt liv handlar om känns det som. Jag kanske borde vända det negativa till något positivt och göra en karriär av att vara brudars knullkontakt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0