Knullkompis söker kärlek

Av någon anledning har alla svenska tjejer i landet alltid sett mig som deras knullkompis. För att vara blottande ärlig här så måste jag erkänna att jag aldrig faktiskt haft en riktig flickvän. Hör och häpna, en 26-årig kille med ett mer än medelmåttigt yttre och en "rolig personlighet", som jag hört tjejer säga, har aldrig varit i ett förhållande. Jag undrar ju så klart ofta varför det kan komma sig. Andra dagar tackar jag gudarna för att jag slipper allt flickvändrama och kan vara den jag är och göra vad jag vill och ändå aldrig slippa vara ensam eller utan sex. Många män hade gjort vad som helst för att vara i min position. Tills dem verkligen befinner sig i den så klart. Jag är medlem på flirtfair.se och jag har börjat reflektera över vad jag är för person som är medlem där. Det var en självklarhet för mig, det är ett enkelt sätt att träffa tjejer som vill ha sex. Men om fyra år är jag 30 och då kanske man borde börja ändra sin livsstil lite? Jag är medveten om att jag inte kan leva så här resten av mitt liv (eller kan jag?). Ibland saknar jag faktikst en flickvän. Men nästan alla tjejer jag träffat har sagt att jag inte är "pojkvänstypen", att jag kommer att såra dem, att dem inte är redo - ja, alla möjliga förklaringar har jag hört, precis dem som tjejer brukar skylla på att killar kör med. Så det tycker jag att ni ska veta. Det är inte bara tjejer som har dessa problem. Det finns en tjej på flirtfair jag kan prata med detta om och hon förstår. Eller hon verkar förstå. Men å andra sidan har hon inte träffat mig i verkliga livet utan bara på nätet och chansen är stor att hon skapat sig en egen bild av mig i sitt huvud av hur jag är. Hur jag är att leva med och hur min vardag ser ut. Jag måste erkänna att jag har lite av en player attityd men det går väl hand i hand med att jag alltid har tjejer omkring mig, jag har väldigt lätt för att få en tjej i säng, men jag har otroligt svårt att få henne att tycka om mig. Det kan ju vara för att jag är för ängslig och känslig när det väl kommer till känslor. Att mitt yttre inte matchar mitt inre. Kanske känner sig tjejerna besvikna när dem upptäcker att jag inte är det som dem förväntat sig. Därför vänder jag mig till hemsidor som erbjuder tjejer jag kan prata med på distans. Jag försöker få en objektiv förklaring, av en tjej som inte ser mig. Jag är otroligt förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0