En ensam mans bekännelser

Det var mitt nyårslöfte att starta en blogg men det tog mig nästan en månad för att sätta igång, precis som med mycket annat jag bestämmer mig för att göra i livet.

Det här är min digitala form av den lilla svarta boken. Här delar jag med mig av mina djupaste bekännelser från mitt sexliv. Alltså kommer det att skrivas mycket om knull, otrohet, min knullkompis som jag är hemligt förälskad i, swingers festerna utomlands, och en hel del material som kanske många läsare får blunda för.

Mitt namn är Frank och jag är en sexoholic. Jag älskar tjejer. Jag avgudar att knulla. Jag kan inte räkna gångerna jag har varit otrogen mot mina flickvänner och jag kan inte räkna det antal flickvänner jag har haft. Jag är medveten om min stora belastning och den skada jag orsakar alla, inklusive mig själv. Som tips, och i brist på annat som mildrar "mitt tillstånd", har jag nu börjat skriva. Jag har skrivit dagbok men behöver skriva offentligt, jag behöver veta att folk där ute läser, dömer, hatar, äcklas, känner sympati, känner med mig. Jag vill inte ha kommentarer, det är jag inte redo för. Jag vill först att ni lyssnar och läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0